Anabolic Vitakic
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Anabolic Vitakic

 

تا به امروز در اين ستون رسم بر اين بود که در مورد مکمل هاي غذايي موجود در بازار که اکنون در دسترس هست صحبت کرده ايم ولي اجازه بدهيد تا يکي دو شماره در مورد مکمل هاي غذايي که وعده ارائه آنها به بازار داده شده است و هنوز اين مکمل ها به بازار عرضه نشده است و به زودي زود به بازار عرضه خواهند شد صحبت کنيم.
يادآوري مهم
با يادآوري اين مهم که پرداختن به اين موارد به معني تاييد تمامي ادعاهاي کمپاني هاي زانده و فروشندگان مکمل هاي غذايي نبوده و به معناي تاييد نمونه هاي موجود در بازار ايران نيست يکي از جديدترين را معرفي مي کنيم.
تجاري بازي
شرکت سازنده اين مکمل اصولا شرکت شناخته شده اي است و محصولات متعددي از اين شرکت را تا به امروز در اين ستون معرفي کرده و بررسي نموده ايم و همانگونه که از شواهد بر مي آيد دست به تبليغ اين شرکت خيلي قدرتمند است.
جنجال تبليغاتي
اين کمپاني در مورد هر محصولي که توليد مي کند جنجال تبليغاتي گسترده در سطح دنيا به راه انداخته و از تصواير قهرمانان اين رشته براي تبليغ استفاده مي کند و درست به هنمين دليل نيز عده اي از افراد به دليل اعتقاداتي که داشته و تبليغ بيش از حد در مورد محصولات را نشان بي کيفيت بودن محصولات توليدي مي دانند تا مي توانند از مصرف مکمل هاي اين کمپاني خودداري مي کنند و در برخي موارد افراد نيز بر اساس همين تبليغات از محصولات اين شرکت استقبال کرده اند.
تجربيات شخصي
من خود به شخصه از پاره اي از مکمل هاي توليدي اين شرکت استفاده کرده و از نتايج کار نيز راضي بوده ام ولي مسلما انتظارات افرادي که با خواندن تبليغاتي که اين کمپاني در مورد محصولات خود به راه مي اندازد انتظار گرفتن اثراتي مشابه با اثرات استروئيدها را دارند بر آورده نمي شود و نخواهد شد.
نکته
ناگفته پيداست به دور از هر گونه جنجال تبليغاتي از مکمل ها بايد به اندازه مکمل انتظار داشت و تنها از استروئيدها و از داروهاي ممنوعه است که مي توانيد انتظار معجزه داشته باشيد.

anabolic_vitakic.gif
پروتئين در کانون توجه!
اصولا عده زيادي از افراد که کانون توجه شان معطوف به پروتئين و در برخي موارد هم استروئيد و هورمون و پروهورمون است همواره طلبه اين بوده اند و هستند که ما در مورد استروئيدها و يا دست کم در مورد مکمل هاي پروتئيني و در مورد مکمل هاي که ادعا مي شود عضله ساز هستند صحبت کنيم ولي ...
بدنسازي روندي شبيه به ساختمان سازي
ولي با توجه به اينکه روند ساختن بدن هاي تراشيده و حجيم نيز روندي شبيه به ساختمان سازي دارد و در اين روند علاوه بر مصالح اصلي همانند پروتئين و هورمون ها بايد مصالح ديگر نظير ويتامين ها و مواد معدني نيز در اختيار بدن باشد وگرنه موجود بودن پروتئين در حد و اندازه هاي فراوان و افراطي و مصرف هورمون نيز در طولاني مدت ناکارآمد ظاهر خواهد شد و از اين رو افرادي که اين مصالح جنبي را از ياد مي برند معمولا نتيجه مطلوب از برنامه هاي خود را درو نمي کنند. این مقاله متعلق به بانک 
توصيه
تغذيه پرورش اندام در مصرف پروتئين با کيفيت در دزهاي بالا خلاصه نمي شود و شما بايد به همان اندازه که به پروتئين اهميت مي دهيد بايد به ويتامين ها و تک تک مواد معدني و عناصر ضروري بدن نيز اهميت دهيد.
مکمل هاي ويتاميني
ورزشکاران حرفه اي و پييش رفته معمولا در کنار مکمل هاي رنگارنگي که مصرف مي کنند معولا يک مکمل ويتاميني را نيز ئدر دستور کار و در برنامه دارند و همانگونه که متوجه شديد اين مکمل که اين هفته تشريح مي کنيم نيز نوعي جديد از همين مکمل هاي ويتاميني است.
مصرف روزانه مکمل هاي حاوي ويتامين ها و مواد معدني براي ورزشکاراني که در شدت هاي بالا تمرين مي کنند حکم ضرورت را خواهد داشت و حتي افراد عادي نيز مي توانند روزانه يک وعده و يک دز از اين مکمل ها را ميل کنند.
نمونه هاي مشابه
انواع و اقسام مکمل هاي ويتاميني تا به امروز توليد و به بازار عرضه شده است که از قديمي ترين اين نمونه ها مي توان به ژرياتريک فارماتون اشاره کرد که امروزه ديگر اولا نمونه هاي عرضه شده کيفيت نمونه هاي قبلي چند سال و چند دهه قبل را ندارند و در ثاني به نوعي مي توان گفت که اين مکمل نيز خز شده است!
راديکال هاي آزاد
اين نوع از ترکيبات و مکمل ها علاوه بر تامين نياز بدن به ويتامين و علاوه بر اينکه نياز بدن به مواد معدني را تامين مي کنند خواص آنتي اکسيداني قابل توجهي نيزر داشته و از طريق مقابله با راديکال هاي آزاد به خوبي سيستم ايمني بدن را تقويت کرده و بدن را از گزند اين راديکال ها نيز در امان نگه مي دارند.
متحول کردن عضلات از درون!!!
کمپاني سازنده در مورد اين محصول ادعا کرده است که اين محصول علاوه بر دارا بودن ويتامين ها و مواد معدني داراي ترکيباتي نيز هست که عضلات را از درون متحول کرده و آنها را تشويق به رشد مي کنند که صد البته در مورد اول مي توان ادعا را پذيرفت ولي در مورد قسمت دوم اين ادعا اين مهملات را نيز بايد به حساب تبليغات و تجاري بازي هاي افراطي و اغراق آميز اين کمپاني نوشت چرا که متحول کردن عضلات از درون ديگر چه **** اي است؟!
Nanoparticulation
در اين مکمل از تکنولوژي Nanoparticulation استفاده شده است به اين معني ذرات تشکيل دهنده اين مکمل در اندازه هاي نانو ريز شده است و همين ريز شدن اندازه ها نيز به جذب بهتر و حمل بهتر در بدن ختم شده است و از اين رو اين مکمل را در قياس با ديگر مکمل هاي مشابه مي توان بهتر قلمداد نمود.
دستور مصرف
روزانه مي توانيد يک سروينگ از اين مکمل را با يک ليوان آب ميل کنيد ولي توجه داشته باشيد که هر سروينگ از اين محصول شامل 5 کپسول خواهد بود.
هشدار
هرگز در طول 24 ساعت بيش از 5 کپسول از اين مکمل را ميل نکنيد و براي اينکه از گزند تبعات منفي احتمالي مصرف ويتامين ها و مواد معدني در طول روز در امان باشيد روزانه بايد بيش از 10 ليوان آب ميل کنيد.
فرم دارويي
اين مکمل به صورت کپسول و در بسته بندي هاي 150 تايي تهيه شده است و قيمت اين مکمل براي پيش فروش در بازاهاي جهاني در حدود 40 **** است و همانگونه که توضيح داده شد اين مکمل به زودي به بازارهاي جهاني عرضه مي شود.
فهرست محتويات
همانگونه که در فهرست محتويات اين مکمل به چشم مي خورد در بدنه اين مکمل علاوه بر ويتامين ها و مواد معدني انواع و اقسام اسيد آمينه ها و برخي آنزيم ها نيز اضافه شده است و شايد ادعاي شرکت سازنده اين مکمل در مورد ترکيباتي که عضلات را از درون مي سازد اين ترکيبات باشد که در عضله ساز بودن معقول و صد البته نه چندان خيره کننده آن شکي نيست ولي هرگز نمي توان اين اثرات را شبيه به اثرات استروئيدها دانست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1964
بازدید کل : 642327
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل